onsdag 14 april 2010

"Mamma fin"

Jag har världens underbaraste unge! Imorse var en stressig morgon, trots att jag gick upp tidigt så flög tiden iväg och vi fick ändå stressa. Mitt upp i all stress, när jag klär på mig, säger Elias "Mamma fin". Det är inte första gången han säger det, men det värmer så mysigt i själen när man får höra sådant. han är för go min plutt! Det gjorde iaf min morgon och han visar verkligen på ett ypperligt sätt vad det är jag kämpar för. Vet inte vad jag skulle ta mig till utan honom.

Var hos advokaten på morgonen innan jobbet, därav stressen. Det gick riktigt bra och jag fick höra ord som jag verkligen behövde höra. Att med största sannolikhet kommer inte Kalle få sin vilja igenom, jag hoppas verkligen att hon har rätt. Advokaten är supergullig och allt kändes superbra, att hon desstom var ganska billig var också ett plus. Vad är 1200 kr (exkl. moms) i timmen liksom? Skit samma vad det kommer att kosta, det viktiga är att jag har Elias och jag tänker göra allt för att se till att han stannar hos mig. Men självklart ska han få träffa och lära känna hans pappa, om kalle vill dvs.

Imorgon är sista dagen i denna jobbperiod på 8 dagar. Sen ledig sex dagar, hoppas på mycket sol.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar