torsdag 4 mars 2010

yeey =)

Idag är jag glader =) Sista dagen att jobba innan min period av ledighet på sex dagar börjar, helt underbart. Sen var vi och köpte tv igår, blev en 50" LG. Marie och Patrik köpte en likadan och det är superbra bild, vi kommer nog märka stor skillnad från våran tjockistv :P Sen har ju min Dvd gjort sitt så vi slog till på ett PS3, kändes onödigt att slänga pengarna på en ny dvd. Så nu har vi det mesta till flytten 1/4, nu får dagarna gärna springa iväg fr jag vill flytta NU!

Elias är os mormor och morfar, han fick sova där. Saknar honom, det blir ganska tomt utan honom. Men det var faktiskt skönt att sova ut en dag, han har ju ändrat dygnsrytm lillkillen. Han tyckte väl inte att vi skulle få sova till klockan 9 varje morgon längre så nu är det 6.30-7.30 som gäller ;P

Fick även hem böcker jag beställt igår, köpte de två första stephaie meyer böckerna men den ena kom i pocket så den ska jag skicka tillbaka. Som tur var det bok två så jag kan börja läsa ettan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar