söndag 28 mars 2010

Helgen

Var bra, mådde inge vidare på lördags morgon. Morgonen var helt hemsk, j ade närmaste vet varför. Blev dock bättre fram mot kvällen och jag pallrade mig hem till käraste syster yster på tjejmiddag, där bjöds det på supergod mat och supergod tårta =) När jag kom hem ville jim hitta på något så vi tog faktiskt bilen och hälsade på Jerry och Hanna en stund. Vi satt där och snackade skit någon timme, sen blev det hem till sängen.

Idag på morgonen passade vi på att åka till Lekslottet, elias älskar ju det stället. Han blir helt galen och bara hoppar och kastar sig ut i kanorna mm. Hanna och Jerry gjorde oss sällskap =) Sen nu på kvällen har jag spelar fotbollsmatch, trodde faktiskt inte jag skulle kunna göra det med tanke på lördagsmorgonen. Men det gick bra.

Jag fick spela mittback, det är nytt för mig men de funkade bra. Det är ganska kul att vara nere på backen =) Men roligast är det ju att vara på en av de offensiva positionerna. Får se vart jag hamnar sen när serien börjar, det skulle vara skönt med en fast position så man kan träna på det till 100%. Vi förlorade matchen med 1-0, målet kom när det var 30 sekunder kvar. Tycker det var lite orättvist, tycker vi gör en bättre match än dem. Men det är ju målen som räknas.

Nu ska jag sova. Tillbaka till jobbet imorgon, ska bli ganska kul. På torsdag flyttar vi =)))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar