måndag 15 mars 2010

Alice i Underlandet

Var på bio och såg den i lördags, det var ingen höjdarfilm och 3D effekterna var inte så märkvärdiga. Jag har iaf kommit fram till att det inte är värt pengarna att gå på bio. Det är jobbigt att inte kunna sitta som man vill, inte kunna ställa sig upp å sträcka på benen. Man proppar i sig en massa godis och läsk så magen blir uppsvälld och man mår bara dåligt. Nej, det finns bra mycket roligare saker att göra.

Idag är det dags för den 5:e dagen i min jobbperiod som består av 8 dagar. Så på fredag går jag på min 6 dagars ledighet igen. Vi ska åka ner till Valdemarsvik och hälsa på svärmor, ska bli mysigt. Älskar Valdemarsvik, det är så otroligt fint där. Min dröm är att få bo eller åtminstone ha ett landställe där.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar