lördag 6 februari 2010

Trött som bara den...

cupen idag gick väl sådär, vi förlorade mer än vad vi vann om man säger så :P Vi förlorade 3 av 4 matcher. Dock bara med uddamålen och inte på grund av att vi var så mkt sämre utan mer för att inomhusfotboll kan gå lite hur som helst. Jag fick dock göra två mål, vilket var riktigt kul =)) Med lite mer konditionsträning och mer samspel så kommer vi nog lyckas ganska bra när serien drar igång. Spelar väl ingen roll egentligen, spelar ju mest för att det är kul. Och andra sidan så är det ju kul att vinna =)

Imorgon blir det lekslottet med Elias, massa lek och bus. Hoppas att Sandra och Mion gör oss sällskap, skulle vara kul att träffa dom. Har ju aldrig träffat Mion och Sandra har jag ju bara sett 1 gång :P

Sen blir det hem och lämna Elias, sen drar jag och Jim till kungens kurva. Vi ska kolla på födelsedagspresent till Elias på Toys´r´us och så blir det en snabbis till Ikea för att kolla på bäddmadrass och soffa. För förhoppningsvis så flyttar vi till en 3:a i trångsund 1:a Mars!=)

Nu ska jag lägga mig trots att klockan bara är 21 :P

3 kommentarer:

  1. åh vad kul hur har ni fått den lägenheten? :)

    SvaraRadera
  2. åh vad kul hur har ni fått den lägenheten? :)

    SvaraRadera
  3. Genom en hyresvärd ;P Vi är dom som står på tur nu, har varit ett par innan oss men de har inte svarat. Så imorgon ska vi dit med alla papper om inkomster å så.

    SvaraRadera