fredag 15 januari 2010

Vart är mitt fredagsmys??

Hela dagen har jag gått och längtat efter att få komma hem och mysa, men de blev ju inte riktigt som jag tänkt mig. Älskling var så trött så han gick och la sig =( Förstår att han e trött men måste erkänna att jag blev lite besviken. Jag är inne i en period där jag är så himla kär, jag vill vara med honom hela tiden och det är frustrerande när de inte går. Han går upp tidigt och jobbar å jag jobbar sena kvällar =( Jag ska väl ta å borsta tänderna å krypa ner hos honom. Får ligga och krama å pussa på en sovande karl helt enkelt. Natt Natt, imorrn är det jobb igen!

Countdown - 6 days left

1 kommentar:

  1. Vet precis hur det där känns. =(
    och även om man förstår att dom e trötta så kan man inte låta bli att bli besviken. Och särskilt inte när man är såååå kär.

    SvaraRadera