fredag 29 januari 2010

Fredagsmys?

Idag har vi på dagen varit på en liten promenad med Tessan och Shiela, vi skulle ner och gå på sjön men det var inte plogat så vi struntade i det. Det var skönt att komma ut lite i den friska luften =)



Efter det blev det att åka till farsta och leta efter en låtande spargris/sparbössa. Elias älskar ju att lägga i pengarna i morfars sjungande spargris. Vi hittade ett monster på Teknikmagasinet som lyser, pratar och sjunger. Helt perfekt, dessutom "äter" den både mynt och sedlar.



Vi var i farsta tillsammans med Hanna och där mötte vi också upp Lina och en kompis till henne. Vi fikade lite och elias åt en "fotboll" enligt honom själv :p Inte så dum gissning tycker jag, han fick nämligen en chokladboll med pärlsocker =). Elias passade också på att mysa lite med Jonna (Linas dotter), blev en massa pussar och kramar.


Innan läggdags blev det mys i soffan! Nu sover lillkillen, han och jag har verkligen haft fredagsmys. Längtar bara efter fredagsmys med min andra älsklingskille, hoppas han slutar jobbet snart!

2 kommentarer:

  1. Men det har blivit så mycket tjafs kring bloggen tidigare och sen orkar jag inte att folk läser om mitt privat liv längre. :P

    SvaraRadera
  2. Nehe, kan du inte starta en med lösenord då? Jag vill ju läsa skvaller =)

    SvaraRadera