måndag 4 januari 2010

2010

Nu har vi hunnit förbi nyår också, tiden bara springer iväg. Nyårsafton spenderade vi hemma hos Marie och Patrik, riktigt kul =) Massa dans i deras vardagsrum blev det.

Just nu jobbar jag alldeles för mycket känner jag, har visserligen precis haft 3 dagar ledigt. Men med de konstiga tiderna jag jobbar så känns det som att jag aldrig hinner träffa Elias =( Han sover när ja kommer hem och på morgonen har vi inte mycket tid att umgås. Vill göra klart skolan, men måste hitta ork och tid till det också. Jag vill ju nå min dröm och den känns inte så långt borta. Vi får se om den kan slå in redan till hösten.

På lördag drar fotbollen igång också. Ska bli riktigt kul att få spela. Längtar massor till träningen.
Nehe nu ska jag krypa ner hos älsklingen å mysa lite. Puss å hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar