tisdag 13 oktober 2009

Tisdag

Jag förstår verkligen inte varför man inte kan ringa och erbjuda jobbet på morgonen. Idag ringde dom från ett fritids vid 11 vilket jag tycker är alldeles för sent. Jag hade precis kommit till gymmet och skulle sen till arbetsförmedlingen och därefter hämta lillen på dagis. Så blev tvungen att tacka nej =( Hade dom ringt vid 8 hade det varit en helt annan grej.

Idag har jag som sagt gymmat, men det blev bara en snabbis. Sen blev det att sitta lite i bastun tillsammans med Linda och snacka skit =) Sen gick vi till arbetsförmedlingen, skrev ut några intressanta jobb som jag ska söka. Har även lite andra saker på G, förhoppningsvis ;) Vill verkligen flytta NU.

Sen hämtade vi lillskit på dagis, sen åkte vi hem och var ute i parken en stund. Sen när vi kom in så tog jag fram leran som jag köpte till Lucas förra året. Så då lekte vi lite med den, elias tyckte det var kul (Jim också :P).

Nu blir det mys med Elias framför bolibompa som är hans nya grej!. *Bompa, Bompa* Säger han hela tiden. Sen blir det sängen för hans del och plugg för min.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar