fredag 9 oktober 2009

Panik :P

Igår skulle jag jobbat 11-15 nere på donken, men var tvungen att gå kl 14.10 när Jim dök upp på Mc donals efter att ha åkt fel med bussen. Han skulle nämligen ha hämtat Elias på dagis och tagit honom till BVC på läkarkontroll 14.45. Så snälla Martina lät mig sluta tidigare som tur var, så full fart till dagis å sen bvc. Elias skötte sig exemplariskt på BVC, han fick måla och doktorna lyssnade och klämde lite. Han fick också vaccination och han var så duktig =)

Senare lagade jag och Jim panerad fisk, har bestämt mig för att lära mig äta fisk. Så det fick bli någon slags flundra doppad i ströbröd med potatis å kall sås. Det blev faktiskt supergott, ska försöka på någon annan fiskrätt nästa vecka ;)

Sen började ju Singing Bee igår, dock inte alls lika kul när de var "kändiar" istället för privatpersoner. Sen efter de var de Inlåst, grymt bra program.

Bakade även bröd på kvällen, så imorse njöt vi av hembakat bröd igen. Det är ju så mycket godare än brödet man köper.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar