fredag 30 oktober 2009

Intervju

Idag har jag varit på arbetsintervju, gick enligt mig väldigt bra. Tyckte att det lät lovande, men man vet ju aldrig. Jag hoppas dock väldigt mycket och jag vill så gärna ha det här jobbet. Senast på tisdag får jag svaret, kommer väl kännas som en evighet nu när man längtar annars så springer ju dagarna bara iväg.

Idag har vi också varit och hälsat på mammsen, hon ligger på sjukhus. Hon opererades i torsdags och lär väl få spendera ett par dagar på sjukhuset kan jag tänka mig.

Är i stockholm iaf, imorgon ska vi träffa Elin (syster yster) och hennes pojkvänn. Vi ska gå någon runda för rosabandet kampanjen med hennes hundar, kostar en slant och de pengarna går till kampanjen.

Sen på kvällen ska vi nog hem till Marie och patrik, fira halloween lite smått.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar