fredag 21 augusti 2009

Ångest

Ja jag har ångest, jag har ångest över ett par saker. Så jobbigt att känna den känslan. Vad ska jag gör i höst? Kommer jag få tillräckligt med tider för att få ut en lön så jag klarar mig? Och om jag får tillräckligt med jobb, kommer jag då kunna hitta tid till plugget så de också ordnar upp sig under hösten ?

Och vart ska vi bo? Känner inte att det är något område i Linköping som lockar. Tankarna drar sig lite till Lambohov igen, men jag trivs ju att bo i ryd på det sättet att det är nära till fin skog och motionsspår och närmre till stan. Dock så vill jag ha en lägenhet med uteplats, det är fan ett KRAV.

Får väl ta och fundera lite på saken, allt löser sig alltid. Det är nog mitt motto här i livet :P

2 kommentarer:

  1. Helt rätt, allt löser sig! Ni kan ju alltid flytta till sthlm =)Puss å Kram

    SvaraRadera
  2. Nu börjar ju jim i skolan så de går ju inte =/ Men lyckas han inte komma in på bygg sen så kanske man får börja fundera på flytt mot storstaden. Nu under hösten blir de Linköping iaf. Kram

    SvaraRadera