tisdag 21 juli 2009

Spöken?!

Jag har alltid varit helt emot allt vad spöken heter men nu har jag nog ändrat mig. Det är något sjukt i lägenheten vi bor i nu. Grejer har ramlat på konstiga sätt, på sätt som de inte borde ramla. Både jag och Jim har reagerat på det. Sen har jag vid ett flertal tillfällen skymtat ngt som rört sig i ögonvrån men inte sett något. Riktigt läskigt eftersom de inte bara hänt 1 gång, vet inte om det är inbillning men de verkar så konstigt att e hänt flera gånger. Lite småläskigt :P

Är på jobbet, ska jobba till 20. Sen blir det hem å pussas å kramas i soffan =)

2 kommentarer:

  1. Hmmm vet hur det ar :( har stolar som flyttar pa sig, lite smalaskigt, men det varsta var nog nar en skugga gick fran ena sidan av rummet passerade tv och forsvann ut genom patio dorren.
    Hoppas allt ar bra med dig annars.
    Kraam

    SvaraRadera
  2. Hua vad vidrigt! Jodå här e de bara bra =) Själv då? Du har inga planer på att komme hem? :P Kram

    SvaraRadera