tisdag 16 juni 2009

Trötter.

Idag är jag trött, vet inte varför. Känner mig även lite irriterad (pms kanske?) :P
Har jobbat på Onoff både igår och idag och det har gått alldeles utmärkt. Sen ska jag faktiskt jobba på donken på torsdag, var typ 1,5 år sen sist, får se hur det gå.

Elias börjar bli sjuker =(( Han är snorig och hostig och jag märkte även att andningen började bli lite sämre. Så nu är det astmamedicin som gäller igen. Hoppas han slipper anfall och sjukhuset. Älskar honom över allt annat! han är det bästa som finns.

Ska försöka få in lite bilder, har väl en 200-300 på kameran som väntar på att bli överförda. Har ju inte riktigt haft den tiden. Bloggen blir verkligen skit tråkig utan bilder.

Nu ska jag sova, imorrn blir det att mysa med sonen min! =)

1 kommentar:

  1. Ja precis Daniel Berittoltz ;)
    haha jaså.. där ser man. .vart firade du midsommar då? kram

    SvaraRadera