tisdag 12 maj 2009

Tiden räcker inte till :P

Känns som dagarna bara flyger iväg och jag hinner inte med mycket alls om dagarna.
Jobbar ju en hel del nu vilket känns riktigt bra =) Idag har jag varit vikarie för en idrottslärare och det var grymt kul.. Jag SKA bli idrottslärare i slutändan.

Sen är Jim här också, trivs bra med honom.. Vi är typ lika knäppa :p

Fick en plats på det dagiset vi sökt här i ryd den 15/5, men jag tackade nej. För det första så möttes jag av en otrevlig person i telefonen och för de andra så känns de dumt att skola om honom inom en så kort period. Trivs bra med dagiset i Lambohov så jag får helt enkelt bita ihop och acceptera att det blir en bit att åka för att hämta och lämna.

3 kommentarer:

  1. hellooo
    hur fixar men vikjobb som idrottslärare?

    SvaraRadera
  2. vikariebanken eller va de heter :P

    SvaraRadera
  3. Yes den är skit snygg.. Skulle oxå vilja ha en sån. Men skulle nog inte våga gå i den.. hehe...

    SvaraRadera