måndag 13 april 2009

Påsk.

Igår kom vi tillbaka till Linköping efter att ha spenderat påskhelgen i Valdemarsvik tillsammans med mina föräldrar. Vi har haft det jättebra där nere och vädret har varit underbart. Blev mycket solande, så lite färg har man iaf fått. I lördags träffade jag på Jim nere på viken. Vi bestämde oss för att umgås den dagen, vi tog en sväng förbi systemet ifall kvällen skulle bjuda på party. Vi åkte ut till min moster där vi solade och käkade grillspett med poptatisgratäng, så gott!

Sen kom mina kusiner som hade varit på Elmia. Jag, Jim och kusinen Jocke bestämde oss för att festa lite, så vi gjorde i ordning oss, sen satte vi oss i våran stuga för att festa. Vid 22 tiden tog vi en promenad ner till viken och hamnade på Davidsson. Där blev det dans hela kvällen! Så grymt kul hade vi =)) Hemvägen var mysig ;)

Borta bra men hemma bäst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar