tisdag 7 april 2009

Nu var det ett par dagar sen jag skrev. Har inte haft tid och ork till att sätta mig ner och skriva.

Igår började vi iaf inskolningen på nytt. Både igår och idag har det gått jättebra för Elias på dagis. Hoppas att morgondagen går lika bra för då blir det att han får vara själv där på torsdag och då blir det mormor som får hämta för jag ska jobba =)

Jag älskar att våren är här, idag har det varit supervarmt och mysigt ute. Det firade vi med att dra fram inlinsen och ta dem till dagis. Sen blev det inlines från dagis till stan, för att vi skulle till familjrätten. Det gick ganska bra där tycker jag, iaf i början :p Jag älskar mina inlines, ska nog rusta upp dem med nya hjul och ny broms till sommaren. Blev ganska bra motion idag, ca 1 mil.

När vi kom hem somnade Elias som envisas med att inte sova i vagnen. Så klockan 14.30 somnade han och jag väckte honom kl 16 igen. Han vaknade på ett strålande humör, ELLER INTE :P Fick iaf i honom lite mellis och så tog vi på oss kläderna och gick ut. Väl ute så blev han på bättre humör och vi gungade, åkte kana och lekte i sandlådan. Sen blev det in igen och fixa middag. Blev kyckling, ris och sås idag, elias älskar det och åt massor. Sen blev det lite mys innan lillskit la sig för natten.

På torsdag får jag min bil!!!!!! =))))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar