måndag 27 april 2009

Helgen!

Den har varit helt perfekt! Lite stressig, men ändå helt perfekt!

I fredags jobbade jag till 20, sen var det bara hem å byta om och sen cykla till Sanne. Där blev det grillat kött och potatissallad och lite alkohol. Kvällen bjöd på frisbee, lite kubb, ölspel och annat kul med underbara människor.

På lördagen solade jag, hämtade syster och marie på stationen. Sen blev det hem och börja göra i ordning allt. Tog sin lilla tid, men det blev bra tillslut. Sen kom massa gäster =)) Vi blev 13 tjejer och 3 killar tror jag. Vi käkade mat, sen blev det sexparty och därefter "jag har aldrig" och sen avslutades kvällen på harrys. Eller min kväll fortsatte lite till, eller man kanske ska säga morgon :P Det var riktigt kul och helgen blev som sagt helt perfekt! Tack till er som var med <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar