måndag 30 mars 2009

Sthlm by night :P

Jag hade jättekul i lördags. Var ute med Elin, Therese och Marie + lite kompisar. Vi mötte upp Elin på söder sen bar det av mot göta källare, tog ett bra tag innan vi bestämde oss för att gå dit. Men de var ju nära och bra :P Vet inte alls vad det är för ställe men jag tyckte det var bra. La dock inte märke till va de va för människor där utan dansade bara med tjejerna hela tiden vad som hände runt oss hade jag ingen koll på. Blev FÖR mycket dricka och det fick jag igen för dagen efter när huvudet inte var med mig och när man blev retad vid frukostbordet :P Men det var nog värt det!

Tack tjejer för en askul kväll/natt i sthlm!

2 kommentarer:

  1. Jag måste säga att jag gillade GK oxå och la inte heller märke till folket förut om dom där som svettades o dansade konstigt.. haha men tror det var rätt blandat folk av det lilla jag la märke till. ett riktigt trevligt ställe. Kom o hälsa på snart igen!
    kram

    SvaraRadera
  2. Ja juste, å han äckliga med öppen skjorta :P Nu dröjer de nog ett tag innan de blir sthlm. Ska försöka spara massa pengar nu. KOstar ju lite att sitta å åka. Kram

    SvaraRadera