fredag 27 mars 2009

Sovmorgon och panik!

I morse vaknade jag av mig själv, ingen elias som väckte mig. Kände mig ovanligt utvilad, kollade klockan på mobilen 9.37. Gissa om de gav mig panik. Blev så orolig att det hänt något med elias. Han hade inte vaknat något under natten heller. Slet bort täcket å rusade in till hans rum.

När jag kommer dit så ligger han fortfarande å sussar, trots att klockan är 9.40 :P Så jag smyger ut, går på toaletten sen hör jag skratt. Går tillbaka in å där står han med världens leende å armarna upp i luften!

Åhh vad jag älskar dig Elias!



Hittat en istapp :P

5 kommentarer:

  1. han e ju stor nu:D jag tror han har blivit så gammal nu så han vet hur man lurar sin egna mamma:P

    SvaraRadera
  2. Haha, ja så kan de nog vara =) Tillräckligt stor för att snart spela hockey också kanske? :P

    SvaraRadera
  3. ja det är han. han kommer bli bra:D

    SvaraRadera
  4. Du får väl helt enkelt lära honom allt du kan ;)

    SvaraRadera
  5. men han e ju lite föööör söt!!

    SvaraRadera