tisdag 24 mars 2009

Sådär..

Tentan gick väl sådär.. tror dock jag missar b-delen. Hoppas jag bara behöver göra om den och inte hela tentan.

Sen blev de stan med sanne, vi käkade kinamat. Var ingen höjdare men trevligt sällskap.

Imorgon har jag inget planerat, ska bara vara hemma å mysa med Elias. Städa lite kan behövas också :P Sen på torsdag är de familjerätten som gäller, sen på kvällen är det styrelsemöte också. På fredag ska Elias få spruta sen tar vi tåget till Sthlm för att vi ska spendera helgen hos mina föräldrar. Jag ska även jobba på lördagen, ska bli så grymt kul =)

Lördagen blir det nog party också, kanske ska möta upp storesyster på stan =) Hoppas jag kan få med mig Marie också, skulle vara askul - så jobbigt att bo långt ifrån henne! Sen är det ganska skönt med sällskap in å hem ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar