torsdag 19 mars 2009

Morgondagen.

Hur ska jag hinna med allt jag vill hinna med imorgon?

På morgonen blir det att plocka upp alla Elias saker som är utspridda över hela lägenheten.
Vid 9 tiden blir det promenad till stan med Linda och Maja. Nere på stan ska vi möta upp Chrissan, Johanna och deras små, eller så små är dom väl inte längre. Måste inhandla mockasiner eller tofflor inför dagispremiären på måndag.
Sen blir det hem, lägga Elias. Då är det dags för storstädning, som jag inte han med idag. Sen kommer föräldrarna och hämtar Elias.

När Elias är hämtad ska jag försöka hinna till ett solarium å lägga mig en stund. Sen hem igen och vänta på att Sanne ska ringa. Sen blir det finbesök från henne. Vi ska göra plankstek och kolla lite på några uppgifter i matten jag inte riktigt har koll på än. Samtidigt lär det väl bli att korka upp =) Sen blire PARTY! Ett party för 2 ;) Kommer bli grymt. Det kommer bli Harrys så vi får svänga våra lurviga! Sen blir de sova och jag får sova så länge jag vill!

Dagarna e lite för korta ibland.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar