onsdag 11 mars 2009

Golvet.

Första dagen på nya jobbet avklarad. Har haft de kul, jag fullkomligt älskar det där jobbet. Men det var lite läskigt för jag fick vara på golvet, har ju bara varit där någon enstaka gång när det varit lugnt i kassan. Men nu blev det hela dagen förutom när kassatjejen hade lunch. Trots min dåliga vana så kämpade jag på och sålde en hel del faktiskt. Så är nöjd med dagen! Kul att kunna variera och både kära kassa å på golvet som säljare.

Tack underbara och bästaste Sanne för att du ställde upp med Elias. Du ska veta att han grät när du hade gått. Ett gott tecken, han gillar dig verkligen! =) Å tack för pankisarna!

2 kommentarer:

  1. Elias är min absoluta favoritunge!! :) Hoppas att jag och han får hänga snart igen! =D och hoppas att vi får ses snart igen! PARTY nästa helg!=D

    Så himla roligt att du fått det här jobbet!!! ÄR sjukt glad för din skull =) PUSS

    SvaraRadera
  2. Du är nog en av Elias favoriter och du är även min favorit =)) Klart ni kommer hänga fler gånger. Ja ska bli så grymt kul att gå ut nästa helg, är sjukt sugen!

    PUSS

    SvaraRadera