tisdag 10 mars 2009

Åhh varför bryr ja mig?!!!??

Jo för Elias skull såklart!

Ringde hans pappa nyss för att Elias skulle få prata med honom, det kom fram att han hade sett oss igår men kom inte fram och hälsade på sin son?! Samtalet slutade iaf med bråk som jag verkligen inte förstår varför vi har, han skrev på papper om att Elias skulle heta Johansson och är nu svinförbannad för att Elias nu heter Johansson. Det är ett beslut man inte får ta själv när man har gemensam vårdnad. Så nu vill han inte se röken av oss alls!

Jag fattar inte =/ men det var min sista ansträngning! Jag och Elias har det superbra, vi klarar oss. Så trött på det här nu... Det som gör mig arg är att det är Elias han sårar och inte mig.


Visst kan vissa dagar vara jobbiga men Jag är lycklig och Vi har det bra!

6 kommentarer:

  1. Vad tråkigt att han beter sig så.. Får hoppas att han slutar för Elias skull. Du är duktig som står ut :)

    SvaraRadera
  2. Jag fattar inte vad det är för fel på honom.. Hur kan man inte vilja vara med sin egen son.. Vart är alla pappa känlor? Fattar han inte att det här förstör mer för han än någon annan.. Suck.. om man ändå kunde banka lite vett i skallen på han. Men njut du av Elias istället för du har världens finaste pojke! Kommer snart o hälsar på! Kramar

    SvaraRadera
  3. Sofie: Ja verkligen, det är ju elias som är viktigast för mig! Vill ju absolut inte att han ska fara illa =(

    Elin: Jag vet inte, jag har ärligt talat ingen aning. Hur mkt jag än försöker lista ut hur han tänker så går det inte... Ja njuter av NÄSTAN vare sekund me honom. Ja syster, skulle vara jättekul om du kom hit =)) Puss

    SvaraRadera
  4. Förstår han inte att det är Elias som får lida? :S Vad säger han om hela saken om att han gör illa honom??

    SvaraRadera
  5. Ursäkta men vilken pappskalle han verkar vara! Elias, som i dina ögon (&borde vara i hans också) är det finaste som finns. Jag förstår inte varför man inte vill vara med sin son! Som du säger, det är Elias han sårar & inte dig. Sätter man ett barn till världen får man väl fan ta ansvar för barnet också! Vad händer om han en dag vaknar & inser hur mkt tid han missat med underbara Elias? Den här tiden kommer inte tillbaka..
    Om du behöver barnvakt ngn gång så är det bara att hojta till! Ensamtid är aldrig fel!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Men fan va dum han är! :( Han borde ju bry sig om sin son.. hur kan man inte vilja ha nåt med sitt barn o göra bara för att det inte är "rätt" efternamn? :-O

    kram till dig!

    SvaraRadera