onsdag 4 februari 2009

Naw...


Malin jag saknar dig också, skit att du flyttat så långt bort. Ja klart vi har haft kul tillsammans min ex sambo ;) Skulle gärna vilja hälsa på får se om jag får tid och pengar till det bara. Det är ju en bit till Umeå... Men när du e i Gusum nästa gång får vi styra något tycker jag. Saknar dig å hälsa D.
Svar till detta

Malin och Kusinen Ronny när vi är och Bowlar 5/2-05 =)

Har precis kommit hem från innebandyträningen, skulle först hoppa över fysen men gick iaf. Det var skönt att få springa lite så jag ångrar de inte. Det var en riktigt rolig träning måste jag säga med många nya övningar och spelsätt, det är kul med variation. I helgen blir det match, kanske till och med två =) Längtar redan..

3 kommentarer:

  1. Yes jag här av mig nästa gång jag planerar att åka nedåt. Tyvärr kommer det inte bli förens framåt våren/sommaren. Måste jobba så ja kan tjäna lite pengar så jag har råd att åka ner... Men självklart ska vi träffas när ja kommer ner.. D hälsar tillbaka :) Snygg bild förresten.. Kommer ihåg hur roligt vi hade då hehe :)

    SvaraRadera
  2. Haha när jag missade stoppljuset på hemvägen :P Galet!

    SvaraRadera
  3. Ahh sshit hihi, jag har berättat den för några här hahaha :P Det tycker dom var roligt.. men lite rädd var jag allt hahahah :P

    SvaraRadera