söndag 22 februari 2009

Kort

Ja nu blir det ett kort och tråkigt inlägg igen :P

Är iaf hemma i Linköping, ska möblera om så målarna får plats att tapetsera. Sen ska jag packa saker för vid 19 åker jag och Elias till mina föräldrar i Stockholm. Jag ska jobba på onoff imorgon och på tisdag, sen på onsdag blir ju lillskiten 1 år så då blir de väl lite fika med släkten där uppe. På torsdag sen blir det kryssning med Marie, ska bli grymt kul. Dansa heeeela natten! Sen stannar vi nog kvar i sthlm under helgen, har inte riktigt planerat hemresan utan vi får se vad vi känner för helt enkelt.

Så nästa gång jag kommer hem hit så är renoveringen av lägenheten nästan klar, de sa att de skulle hinna väldigt långt i veckan så det är skönt. Slipper jag och Elias befinna oss i det värsta kaoset.

1 kommentar: