söndag 8 februari 2009

Helgen.

Har varit så mycket att jag inte hunnit skriva ett endaste litet inlägg. När jag haft tid så har inte orken funnits.

Sov inte så mycket natten till lördagen, hade annat för mig :P Sen hände liten olycka med elias på morgonkvisten också så blev inte många timmars sömn där inte. Men de var bara att gå upp och försöka ladda inför match eller tom. matcher.

Spelade 2 matcher i lördags eller ja 1 och lite till :P Det blev hela B-lagsmatchen och ca 20 min av A-lagsmatchen. Gick bra tyckte jag, i båda matcherna. Men i B-laget gick det nog lite bättre, fick till hela 7 poäng :P 5 mål och 2 ass. Sen efter det hämtade jag Elias och köpte mat på donken, så blev till att käka tillsammans med sanne och lina hos dom. På kvällen där hände väl inte så mkt, satt vid datorn en smula. Däckade redan vid 23.

Idag har det varit en riktig slappardag! Har inte gjort mycket alls. Träffat kusinen lite, vi tog en promenix bort till affären. Sen bara bus och mys med Elias.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar