tisdag 20 januari 2009

Vad händer nu?

Ja för tillfället finns det en himla massa frågetecken och jag vet inte riktigt hur det blir med allt. Men en sak vet jag och det är att det alltid löser sig och att vi alltid kommer att klara oss!! Jag älskar dig Elias över allt annat och att du mår bra är det viktigaste för mig och Shiela såklart, sen är det ju ett plus om mammajag mår lite bra också ;)

jag vill absolut inte såra någon men det vet jag att jag kommer att göra, men ni måste veta att det är inget jag är stolt över.

5 kommentarer:

  1. Angelica jag vet att du inte vill skada nagon, de tror jag att vi alla fattar och vilket beslut det en tar och vad som en hander, sa kommer jag alltid tycka om dig och finnas her! Hoppas du mafr battre snart och finner det du behaver <3

    SvaraRadera
  2. Gumman vad är det som har hänt? *krama*

    SvaraRadera
  3. Tack kristin =) Saknar dig och hoppas du har det borta där borta.

    Lynn: har gjort slut med kalle.

    SvaraRadera
  4. Men gumman! :( Fy vad jobbigt :( Är så ledsen för din skull!

    SvaraRadera
  5. Var inte det för jag tror det är det bästa =)

    SvaraRadera