torsdag 29 januari 2009

Innebandyträning =)

Ja idag var jag tillbaka i Lambohovshallen, shit vad jag har saknat innebandyn. Match på lördag, ska bli riktigt kul att spela då. Jag kommer trivas superbra här i Linköping, jag har så många underbara vänner här som jag älskar oerhört mycket.

Det är bara lite jobbigt att inte veta vart man ska bo, funderar på att ta en omgåendelägenhet och bo där tills jag verkligen hittar något jag vill ha. Det finns en bra 3:a i Ryd, då skulle jag bli granne med sanne vilket skulle vara superkul. Men helst vill jag ju bo i Lambohov. Men som sagt om jag tar den i Ryd så kan jag vara mer kräsen när jag väljer en i Lambohov. Annars skulle jag behöva köra alla saker till Valdemarsvik, bo där ett tag för de lägenheter som kommer ut är inflyttning typ 1/4, sen får jag flytta därifrån till första bästa i Lambohov och därefter flytta till en lägenhet jag verkligen vill ha.
Och då får jag mitt eget, där vi kan börja leva i vardagen igen. Just nu lever vi i flyttkartonger och har saker både här och i stockhom.

Sen är det ju faktiskt cykelavstånd mellan Lambohov och ryd så nu till en början kan jag ju cykla fram och tillbaka till dagis tills jag har råd med bil. Men då blir det till att lära hunden att hänga med när jag cyklar, men de e nog inga problem. Annars får de bli inlines, för där vet jag ju att de fungerar med både vagn och hund. Detta skulle vara den absolut skönaste lösningen.

Imorrn åker jag till Stockholm på snabbvisit åker hem på fredag igen. Måste upp för att hämta skolböcker och lite andra saker. Ska försöka plugga lite medan jag är där. Måste få in mina poäng så jag kan få pengar från csn.

3 kommentarer:

  1. jättekul att du var med igen, och en riktigt bra träning gjorde du!

    SvaraRadera
  2. jättekul att du var med igen, och en riktigt bra träning gjorde du!

    SvaraRadera
  3. Det var så kul att spela mer er igen, har sakna det jättemycket =) Tyckte alla gjorde bra ifrån sig igår och som sanne skrev så var det asbra stämning igår =)

    SvaraRadera