måndag 8 december 2008

Raj Raj




I lördags kom jag ner till Linköping igen, det var så skönt att få träffa K igen för jag har saknat honom massor. Sen på kvällen blev det party med tjejerna. Drog hem till Sanne först och där blev det ett par cider, lite snack och så testade jag wii fit. Och jag måste köpa det! Sen var det dags att hoppa på bussen och åka på förfest hos Anna P, mötte upp Amanda på vägen. Väl hos Anna blev det mycket dricka, för mycket för min del. Fick köra vatten sista timmen eller något :P Jag tog mig iaf ner till stan och in på Harrys. Där blev det direkt till dansgolvet och där höll vi till hela kvällen. Jag hade så himla roligt, tack tjejer. Fler bilder finns på facebook.

Träffade under kvällen också världens bästa morsor Johanna och Chrissan =)

Sanne du bäst och jag har alltid det roligt med dig. Det spelar lixom ingen roll om vi bara sitter hemma, eller är ute på raj raj. Ska bli trist att flytta från dig men jag hoppas att du med hamnar där i framtiden.

8 kommentarer:

  1. Hallå!
    Ja, just det dig träffade jag i lör ja:=) Hade ni ql?
    Blev lite mkt dricka för min del men ql hade jag....

    SvaraRadera
  2. JAg vill inte ens tänka på att du inte ska vara här så mycket =( Men jag kommer och hälsar på så ofta som jag bara kan! SÅ får du komma hit också!!! (L)

    SvaraRadera
  3. Klart jag kommer och hälsar på, tycker också den tanken är jobbig!
    Kommer sakna dig massa!

    SvaraRadera
  4. Jo det var de =) Får parta nån gång när jag e på besök i Lkpg. Kram

    SvaraRadera