tisdag 2 december 2008

Nya jobbet.

Nu har jag jobbat mina två första dagar på nya jobbet, står i kassan på ONOFF och det är jätteroligt. Tycker jag nu iaf, vi får väl se hur det låter när jag jobbat där ett tag :P Ne men jag tror det kommer bli bra. Har idag också hunnit med en sväng till Marie och Patrik, fick asgod mat där, tack snälla ni. Jag och Marie tog en sväng förbi sats och kollade lite priser, de har usel studentrabbat och superhöga priser. Men jag skulle gärna vilja ha ett kort där, det är ju roligare om man har någon att träna med och jag känner ett par stycken här som har kort där så det skulle vara bra. Hade jag vetat att jag skulle få fortsätta på onoff så hade jag lätt tecknat ett kort men med bara studiepengarna blir det lite mycket med 550 i månaden. Som sagt ska tänka lite på det.

Imorrn tar jag flyget till Luleå, känner verkligen inte för det men jag måste. Så bara att bita i det sura äpplet. Får knappt se Elias på en vecka, lite jobbigt faktiskt. Saknar mannen min också, ska bli skönt att få komma hem till Linköping över några dagar. Åker dit på lördag och stannar väl till onsdag eller något.

Nehe nu blir det sova, väckarklockan (mobilen) står på 05.30 =////

2 kommentarer:

  1. Vad kul att du trivs på nya jobbet!
    Om du är sugen så är det partaj imorgon som gäller. Hojta till om du vill hänga med mig, johanna&linda på galej!
    kram

    SvaraRadera
  2. Åhh hade varit skitkul =) Ska ut imorgon men ska hänga med lite innebandygirls. men vi kanske ses på stan ;) Kram

    SvaraRadera