söndag 14 december 2008

Dålig update på bloggen.

Jo jag har inte riktigt haft den tiden för att sitta vid datorn, sen har jag inte tagit upp min egen dator än. Jag tycker det är lite jobbigt att sitta på andras, tycker att sådana saker är väldigt personliga. Visst går det bra att kolla mailen och lite sådant men jag sitter bästan aldrig och surfar runt på vänners bloggar mm. Men datorn kommer nog troligtvis nästa helg =) Har ju iofs min bärbara här men det är inte samma sak :P

Jag har det jäkligt bra här uppe iaf. Trivs asbra på jobbet vilket är hur kul som helst. Jätte bra arbetskompisar och roliga arbetsuppgifter.

I helgen har darlinco och lucas varit här med, vi har busat och myst massor. Igår stack jag å k hem till Marie och Patrik de bjöd på middag. Det var hur gott som helst och trevligt sällskap såklart, tack! Idag blir det att träna lite förhoppningsvis med Marie, ska skaffa gymkort på Sats idag. Får ju abstinens av att inte träna. Förhoppningsvis blir det en vända i solariet också.

Min vecka:
Måndag: Jobb: 9.45 -19
Tisdag: Jobb: 9.45 -19
Onsdag: Jobb: 9.45 -19
Torsdag: Jobb: 9.45 -19
Fredag: Plugga och förhoppningsvis kommer K =)
Lördag: Jobb: 10.45 -18
Söndag: Jobb: 11-17
Sen ska jag hinna med gymmet också, så det blir nog fullt upp!

Ska bli bättre på att uppdatera!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar