onsdag 12 november 2008

Ännu en lista.

DIN/DITT FÖRSTA :
operationer: Satte in rör i öronen när jag var liten :P Sen har jag opererat korsbandet.
piercingar: Gjorde i hål i öronen när jag var liten, piercade näsan när jag var 13, naveln 15 och tungan när jag var 18.
sporter: Har spelat fotboll hela mitt liv tills förra året när jag väntade Elias, började med innebandy 05 och det håller jag fast vid.
husdjur: Mina första var två undulater, sen har jag haft en sköldpadda, en leguan och nu har jag min älskade hund Shiela.
konsert: Min första var nog Backstreet Boys.
kärlek: Min första "riktiga" kärlek var Mattias.

JUST NU:
äter du: Inte mycket.
dricker du: Inget.
lyssnar du på: och kollar på One Tree Hill.
väntar du på: Att min underbara man ska sluta jobbet och komma hem.
har på du på dig: Jeans och kofta.

DIN FRAMTID:
barn: Har ju min underbara son, en bonusson och sen hoppas vi nog på syskon i framtiden.
giftermål: Been there, done that!
karriär: Förhoppningsvis i gymnastiksalen tillsammans med en massa elever.

VAD DU FÖREDRAR:
kramar eller kyssar? Svårt val, båda.
kortare eller längre? Längre, hade gärna ökat ett par cm på längden.
snygg mage eller snygga armar? Mage, saknar min. Men Elias var helt klart värt det.
busig eller lydig? Busig ;)

HAR DU NÅGONSIN:
kysst en främling? Ja.
tappat bort glasögon/linser? Äger inga.
brutit ett ben? Stortån.
rymt hemifrån? Ja, drog ju till Linköping.
röntgats? Ja, ett par gånger
krossat någons hjärta? Ja tyvärr.
nobbat någon (som haft känslor för dig)? Ja.
gråtit när någon dött? Ja.

TROR DU PÅ:
kärlek vid första ögonkastet? Ja.
gud? Min egen.
mirakel? Ja, har ju Elias.
aliens? Nej.
magi? Nej.
ett himmelrike? Nej.
tomten? Såklart.
änglar? Ja.
transformers? Haha ne, men filmen är bra.

BLANDAT:
är du kär i någon? Ja, min älskade man.
önskar du att du bodde någon annanstans? Ja, jag tror det =(
tycker andra att du är attraktiv? Min man och det är det som räknas.
dricker du? Ja, ibland så.
använder du droger? Nej.
vilket schampo använder du? Fructis atm.
vilken parfym använder du? Puma eller Hugo.
vad är du rädd för? Att göra misstag.
gillar du att tvätta? Bättre det än att städa :P

Hittade denna hos anna.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar