lördag 1 november 2008

Fjantlars.

Kollade på idol igår och jag blev så fruktansvärt irriterad när jag såg Lars uppträda. Vad var det som var bra i uppträdandet?! Jag tror han har hamnat lite fel. Jag är inget Idol-fan men jag vet vad idol är och det verkar inte som han listat ut det. Tycker det är taskigt mot de som verkligen vill som, som ena jurymedlemmen påpekade att han tar ju faktiskt någon annans plats. Fast och andra sidan så är det ju från början dom som valt att ha honom kvar.

Sen blev det ju bråk också....

4 kommentarer:

  1. Tycker faktiskt att Lars är en av de mest begåvade artisterna..Han har en röst, han sjöng bra, men låten är gammal o man såg ut så där då och han gick in o gjorde sin grej till skillnad från alla andra :D

    SvaraRadera
  2. Jag tycker han e patetisk, usch å blä för han.

    SvaraRadera
  3. jag tycker han är rätt bra. lite väl mycket just nu men kritiken han framför mot idol är ju sann. årets teman har varit så jävla kassa. schlager och abba. det är inte många i vår generation som gillar det så jäkla mycket. LouLou tyckte ju med att det kändes fånigt att stå där och sjunga schlager.. Om det inte finns nån låt som man gillar bland de (ganska få) låtar de får välja mellan så finns det ju inte så mycket att välja på. dessutom sjöng han bra i fredags, även att han fånade sig!

    men jag förstår vad du menar ändå. men ge ett bra tema nästa vecka så kommer hn knäcka alla igen :) tillsammans med kevin och alice, som jag hejar på :)

    SvaraRadera
  4. Jag följer inte idol å vet inte så mycket om honom men framträdandet i fredags var töntigt. Hoppas på att få se något bättre nästa gång.

    SvaraRadera