måndag 17 november 2008

Dagens äventyr.

Idag har jag och Elias varit med Marie hela dagen. Vi har gått lite i affärer i Haninge Centrum sen har vi ätit god mat. Sen har vi varit en stund i Maries lägenhet och sen har vi varit och kollat på det nyöppnade SATSgymmet i Haninge, stort och fint. Tror det blir ett SATSkort om man skulle hamna här igen så småningom. Sen har vi varit förbi hos hennes pappa som fortfarande bor i hennes barndomshus. Därifrån har vi många härliga minnen =) Det var sig likt men ändå inte, ny inredning och så men samma gamla hus eller vad man ska säga. Det är super fint där ute. Efter det blev det att hälsa på hennes mamma också där vi åt middag. Supertrevligt har det varit idag. For se om jag åker hem imorrn eller inte, har inte riktigt bestämt mig. Skulle vara bra att få börja på de nya skoluppgifterna och då känns det som att det är lättare att stanna här, får se helt enkelt.

9 kommentarer:

  1. Jo! Nu får du komma hem!! JAg saknar dig!:)

    SvaraRadera
  2. Jag kommer nog imorgon =) Tid att träffa mig något? Kram

    SvaraRadera
  3. Ska du flytta till Sthlm igen??

    SvaraRadera
  4. Ska du flytta till Sthlm igen??

    SvaraRadera
  5. Jaså har du tröttnat på Linköping? Du som inte ville flytta tillbaka till sthlm igen.. hihi

    SvaraRadera
  6. Nej jag har absolut inte tröttnat på Linköping. Och ne hade nog helst inte flyttat tillbaka till Sthlm. Däremot saknar jag familjen och det är dom som får mig/oss tillbaka.

    SvaraRadera
  7. oki men vad säger Kalle om o flytta till sthlm då?

    SvaraRadera
  8. Han vill men det finns några problem tyvärr.

    SvaraRadera