lördag 11 oktober 2008

Såld.

Vagnen är såld dock så förlorade vi ganska mycket på den men det var på grund av att den som sålde den till mig tog ett alldeles för högt pris. Dumt att jag inte kollade upp det innan men jag trodde jag kunde lita på släkten, men icke.

Mysig kväll med filmen What happens in Vegas, som jag tyckte var bra. En sån där film man inte vill ska ta slut utan man vill veta vad som händer sen. Till det blev det tacos, mumms. Sen blev det fotboll, Sverige mot Portugal. Det var en tråkig match, det hände inte speciellt mycket. Men Zlatan har en så grym teknik, så fruktansvärt säker. Nu blir det en till film, vi ska se Step Up 2. Första filmen var bra och hoppas den här är det också.

Match i Mjölby imorrn och pappa ska komma å kolla =)

Du är ganska lik Lagerbäck.

4 kommentarer:

  1. jo förvirrad var ordet.. äg mot mjölby nu! och hoppas du och kalle haft en mysig helg tillsammans =)

    SvaraRadera
  2. Ja nu ska vi vinna! Jodå det har varit en mysig helg. Skönt att få sova hela nätterna och längre än till 7 på morgonen =)

    SvaraRadera
  3. Såg oxå What happens in Vegas igår. Den var ju jättebra :) Och rolig.. Hoppas du haft en bra helg.. Saknar dig.. Kram

    SvaraRadera
  4. Ja den var en av de bättre filmer jag sett på länge. Vi såg även step up 2 och felon, två riktigt bra filmer de med. Saknar dig med! Kram

    SvaraRadera