måndag 6 oktober 2008

Plugg, plugg å plugg.

Har pluggat en hel del idag, har gjort klart ett arbete och påbörjat ett nytt. Vill få det klart innan veckans slut så jag kan börja fokusera på nästa kurs. Börjar lossna lite nu med skolan, nästa kurs ska bli skoj. Läsa och analysera en massa barn och ungdomsböcker =)

Ikväll ska jag träna, missade ju båda träningarna förra veckan då jag var i Stockholm och Luleå. Ska bli kul att få köra lite ikväll. Vad gäller gymmet så har det lagts lite på is då K har fått jobb igen och den tid han är hemma vill jag gärna umgås med honom. Hoppas jag kan komma iväg vid något enstaka tillfälle, kan ju vara skönt för honom att få lite ensamtid med Elias också.

Idag ska jag hämta min och Sannes present ;)
Överföring sextjänst 360kr. Klockrent Sanne.

2 kommentarer: