torsdag 16 oktober 2008

Jobba.

De ringde nyss från Ekängsskolan så imorgon ska jag dit och jobba på fritiset. K får ha långhelger nu, han får jobba mån-tor och så får jag jobba fredagar.

Vi har varit hos fotografen nu på förmiddagen, det var kul och bilden såg ut att vara jättefin på skärmen. Hoppas bilderna blir lika fina när de är utskrivna också. Årets julklapp kanske?! :P

Träningen igår gick bra, det var lite jobbigt och det ähelt otroligt att jag orkade. Vi körde först lite snabbhet och sen körde vi intervaller i 16 min innan vi gick in i hallen. Där inne blev det olika stationer med jobbiga grejer. Sen spelade 2-målsspel i 30 min. Sen stannade jag också 30 min och spelade på skoj. Trodde jag skulle ha världens träningsvärk men jag känner inget, kanske kommer senare eller imorgon.

En tand har nu börjat synas i Elias mun. Man känner den ovanför tandköttet så nu blir det väl lite grinigt framöver.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar