måndag 27 oktober 2008

Herr Gekå.

Yes, vi ska hälsa på herr gekå =) Det blir ullared i år igen. Blir en bussresa den här gången också, det var ju så himla smidigt. Det blir svärmor, k´s faster, jag och min mamma. Kanske så följer K med om han får ta ledigt från jobbet. Då ska det shoppas julklappar.

Bättre sen än aldrig kan jag ju säga också för idag har jag fått det som varit utlånat till min kusin. Dock så vågade hon inte lämna det till mig personligen utan att det hamnade i brevlådan. Vi hade den diskussionen förut och jag sa att hon inte fick lägga det där utan att hon skulle lämna det personligen till mig eller K. Men hon vågade väl inte.

Idag har vi varit ute i sandlådan och lekt. Lucas och jag har gjort "kakor" i sanden. Sen har vi varit på promenad med Shiela också såklart och vi gick förbi en grävskopa och där blev vi kvar en stund då Lucas tyckte det var jätteintressant. I veckan blir det troligtvis valla, busfabriken och förhoppningsvis simhallen med småkillarna. Måste ju passa på när vi har Lucas över en längre tid.

4 kommentarer:

  1. Sv: Okey, jo jag tycker den är jätte fin :). Jag har också den på bara en vägg

    SvaraRadera
  2. Nu får du ta och ge dig...Du var inte hemma så därför la jag din väldigt dyrbara (tydligen) brända film i brevlådan...Och vad fan skulle jag vara rädd för? Det var ju du som skickade Kalle att hämta dina grejer och inte gick hit sj så jag fattar ingenting just nu????Vem är det som är feg och vad är jag exakt rädd för???? Att du bara orkar!!!! Ta hand om ditt eget istället!!!

    SvaraRadera
  3. JAg hade faktiskt oxå lagt det i brevlådan om ingen varit hemma.. så det är väl inget fel med det?? tycker inte jag iaf..

    SvaraRadera
  4. Jag har varit hemma hela dagen, Konstigt isf. Jag skickade inte Kalle, han skulle ut med shiela och jag hade ingen aning om att han skulle till er. Jag hade sagt att ni skulle komma hit med det eftersom det är ni som lånat. Varför ska vi då springa och jaga?!

    Sen så finns det ju telefon, så du kunde ju ha ringt innan. Är ju inte direkt långt mellan oss och jag hade ju redan sagt att jag inte ville ha sakerna i brevlådan. Dels för fukten och sen har vi ungar som springer å tittar i brevlådorna.

    SvaraRadera