onsdag 8 oktober 2008

Fuktskadad.

Var nere på stan för att lämna in min telefon men de sa att det inte var någon idé då han såg att den blivit fuktskadad!? Inte för jag vet hur, var och när men han sa att det var rost där man laddar telefonen vilket berodde på fukt. Så han sa att det kunde de inte göra något åt =( Jag ringde östgötabrandstodsbolag och kollade om jag kunde få ut något på drulleförsäkringen och det fick jag =) Ska aldrig byta försäkringsbolag, dom är bäst! Så fick ut 1100, eller 2300 men 1200 var självrisken på.

Gick iaf hem med en ny mobil, en assnygg W895. Fick ta ett nytt abonnemang men ska betala in dom där 1100 så slipper jag betala abonnemanget ett par månader. Sen är det dags att säga upp min andra abonnemang när de månaderna är slut så då kommer jag iaf i slutändan ha 1. Är nöjd men hoppas på att den här mobilen håller längre. Såg också att batteriet var lika som på den andra mobilen så jag kan ju använda båda men ladda batterierna i samma mobil. Eller så har jag ett batteri i reserv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar