lördag 13 september 2008

Sexparty.

Igår var jag på mitt första sexparty. Det var kul men det hade nog varit roligare med lite alkohol i kroppen, för mig blev det sockerdricka. Det var inte alls så pinsamt som jag trodde det skulle vara, men sen är jag ju inte så finkänslig heller. Tack Karro och tjejerna för en helkul kväll.

Jag fick skjuts till lambohovs centrum och därifrån cyklade jag. När jag kommer till bygdegatan så ska jag kavla ner min ärm som jag vikt upp. Jag kom i obalans och ramlade. Jag har fortfarande ont i vänsterarmen och i högerbenet men det är nog inget allvarligare än skrapsår. Hade sönder min tröja och min cykelkorg.

Idag är det match som gäller och jag kommer aldrig ihåg vad motståndarlaget heter utan får tjuvkolla på ibflinkoping.se, vi ska spela mot Stockaryd. Ligger en bra bit härifrån så det blir en ganska lång resa.

3 kommentarer:

  1. tyvärr fick jag inte lägga upp det roligaste, var riktigt allvarligt hotad ifall jag skulle gjort det :P redo för match nu då?! =)

    SvaraRadera
  2. OJ gumman, hoppas det gick bra och att värken försvinner. Håller tummarna för allt! ;)

    SvaraRadera
  3. Bra match idag johanna =)

    Tack linda =)

    SvaraRadera