torsdag 11 september 2008

Plugg.

Idag har jag varit nere på biblioteket för att låna böcker så jag kan börja plugga. Men hur mycket jag än läser studiehandledningen så förstår jag den inte. Jag måste snacka med någon som var där uppe idag så jag verkligen kan sätta igång. Jag ligger ju efter med några uppgifter men vet inte vilka längre =/ Måste kolla upp det där så jag kan fixa dom också.

Jag har varit på marknad i Ulrika idag också. Vi hade inte så mycket pengar med oss men de vi hade med oss spenderade vi upp. Jag skulle säkert kunna gjort av med en massa mer pengar. Har iaf fixat ett nytt navelsmycke och det har stått högt upp på inköpslistan länge. Hittade exakt ett sånt jag ville ha och i min favoritfärg blå. Sen fick elias lite saker som han behövde.

I helgen ska jag till småland och spela innebandy match och det ska bli jättekul som vanligt. Börjar kännas bra nu, riktigt bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar