torsdag 4 september 2008

Hemma i värmen =)

Jag har haft en helskoj dag. Dagen började med att jag var borta på dagiset där jag ska vicka och dom är så himla trevliga där. Vill att Elias ska gå där sen.
Sen blev det simhallen tillsammans med anders, mia och deras lilla rickard det var mysigt att bada lite.

Vid 17 sen hämtade jag upp Sanne för att vi skulle shoppa lite. Det blev att kolla lite kläder, ville ha ett linne tills imorrn men hittade inget jag fastnade för. Köpte ett hårband till innebandyn iaf :) Sen drog vi till systemet och handlade lite dricka inför morgondagens party, sen blev det Ica Maxi för att handla mat till lördagen då vi ska spendera dagen med innebandylaget. Sen lastade vi in grejerna i bilen och medans jag packade in så la jag plånbok och nycklar på sidan i bagageutrymmet. När jag packat in varorna så stängde jag bagageluckan och i samma sekund kom jag på att nycklarna låg kvar. Centrallåset fungerar bara om man låser upp förardörren och jag öppnade bara bagaget så vi blev helt enkelt utelåsta :P vi höll på att dö av skratt!
Det var kallt och vi visste inte riktigt hur vi skulle ta oss hem. Ringde iaf till kalle och han fixade så hans syrras man skulle åka från linghem till lambohov för att hämta extranyckel och sen ut till Maxi. Det tog en stund så vi satte oss på Mc Donalds och åt glass, det var skönt att komma in lite i värme. Sen när vi fått nyckeln åkte jag och lämnade sanne, men vi satt i bilen och snackade typ 30 min (Tack Sanne). Sen bar det av hemåt.



Bjuder på Sannes snygga kombination i måndags.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar