fredag 29 augusti 2008

Utvilad.

Blev varken bad eller film igår, utan det blev sängen. Gick och la mig tidigt och somnade nästan direkt. Sen att lillen vaknade två gånger inatt (som alla nätter) gjorde ingenting. Känner mig hur utvilad som helst.

Jag vill ha ett jobb, tänkte om älskling ska gå hemma nu så kan ju jag jobba lite samtidigt som jag pluggar. Skulle vara underbart att få komma iväg lite. Så om det är någon som har ett deltidsjobb inom förskola, fritids eller butik (andra förslag är också välkomna) så hör gärna av er ;)

5 kommentarer:

  1. Tips: Kommunen har ju en vikariepool typ, jag var med där när jag pluggade, då ringer dom när man behövs.....kolla kommunens hemsida/Sara

    SvaraRadera
  2. Ja jag tänkte anmäla mig där men de hade rekryteringstopp nu på hösten =(

    SvaraRadera
  3. Fel av mig sara, gick in och kollade. De hade bara flyttat fram ansökningsperioden så ska skriva en intresseanmälan på måndag =) Kan vara bra att få lite erfarenhet av det yrket man vill arbeta med sen. Hoppas man kommer in där nu då.

    SvaraRadera
  4. Vi söker alltid intervjuare på norstat. Är du intresserad så hör av dig till mig.

    SvaraRadera
  5. Okej lisa. Vi kan ju diskutera det lite på msn. Vet inte om det än något jobb för mig, men vi kan ju snacka om det sen.

    SvaraRadera