torsdag 7 augusti 2008

Liseberg.

Igår tog jag och älskling en dagstur till göteborg för att besöka liseberg. Vi tog buss ner så vi skulle slippa köra hem sent, det var riktigt smidigt och skönt att få sova på hemvägen. Vi hade det mysigt men det var för mycket folk, om vi åker igen nästa år så blir det absolut inte under semestertider. Vi hann typ inte åka någonting och det var riktigt tråkigt. Men som sagt vi hade det mysigt bara han och jag<3

Jag är sjuk, det suger! Träning idag och jag vill verkligen träna men det blir nog att vila så jag blir frisk och kan köra hårt nästa vecka.

2 kommentarer:

  1. Jag sa ju att man knappt inte hann åka någonting. Men usch ja vad alla ska vara sjuka, jag är det med:/ Men kry på dig!

    SvaraRadera
  2. Sådär mkt folk har de aldrig varit när jag var där, så sjukt tråkigt. Tack det samma!

    SvaraRadera