onsdag 27 augusti 2008

En vecka.

Om exakt en vecka så fyller jag år, hela 22. Längtar lite :P Hoppas jag kan köpa min kamera då. Det är jobbigt att gå utan kamera. Till nästa helg måste jag ha en ny för då är det innebandykickoff och då måste dokumenteras. Blir laserdome, mat och förhoppningsvis utgång för de som har åldern inne.

Hatar systemet på vårdcentralen, hade hoppats på att få komma dit idag med mina magsmärtor men de svarar ju inte utan ringer upp och det gör dom vid 15 tiden. Idag ska jag bara försöka ta det så lugnt som möjligt fram till träning klockan 19.30.

2 kommentarer:

  1. Yoyoyo! Insåg just också att det är en vecka kvar till MIN födelsedag.. Shit asså..! Galet ju! Kan knappt fatta att jag inte tänkt på det alls, även fast jag tänkt på din! haha!

    SvaraRadera
  2. Haha, du är knäpp :P Allt bra med dig?

    SvaraRadera