fredag 22 augusti 2008

Elgiganten Tornby.

Igår var jag på elgiganten i Tornby då min skrivare lagt av och jag måste bara säga att de är fan den bästa butik som finns. Deras service är klockren!
Jag kom in med skrivare och ber dem kolla om det är kabeln det är fel på så jag inte skulle behöva köpa en ny skrivare. Men istället sa han att han tar min skrivare och så får jag ta ut en ny från butiken. Inget bråk där inte.

Var också där för ca en månad sen med mammas kamera. Jag köpte en kamera till henne i julklapp 07. Först så köpte jag en som inte fanns inne, jag betalade och de lovade att kameran skulle komma innan jul. Men det leveransen blev sen och de erbjöd mig en annan kamera. Men den här kameran har varit usel, får inga bra bilder alls. Så mamma försökte gå till Elgiganten i Länna men de var inte så hjälpsamma så mamma tänkte lägga ner att försöka. Men så var hon nere i Linköping för ca en månad sen och då hade hon med sig kvittot. Vi åkte till Elgiganten Tornby och där kollade lite på bilderna och konstaterade att bilderna var kassa och vi fick en ny kamera. Vi åkte hem, testade den och vi tyckte att även den var väldigt dålig så jag åkte tillbaka igen. De tyckte samma sak och gav mig ännu en ny kamera och den fungerar perfekt. Jag har inte behövt bråka nån gång. Kommer alltid att handla där om jag ska ha elektronik!

Elgiganten Tornby är bäst!

2 kommentarer:

  1. Skönt med bra service! När vi är där inne får vi inte göra ngt annat än att vänta. Så vi har börjat gå till Siba nu istället, där är de alltid snabba o hjälpsamma o ja, allt det du beskriver du fått uppleva hos elgiganten! :-)

    SvaraRadera
  2. Jo ibland får man vänta en stund men det är oftast för att de hjälper andra. Ja finns ju säkert flera ställen som är bra men de har varit så hjälpsamma mot mig så därför får de behålla mig som kund =)

    SvaraRadera