måndag 18 augusti 2008

Babysim

Johanna berättade precis att babysimmet drar igång imorgon, vad jag har längtat. Både jag och lillen älskar ju att bada och det är ju så mycket roligare i stor bassäng än i badkaret. Så imorgon blir det bada av =)

Sen på kvällen är det träning, man verkligen längtar till tisdagar när man får spela innebandy på riktigt. På torsdagar kör vi ju fys och innebandy på gräs och det är inte alls lika kul :p Men nästa vecka drar de riktiga träningarna igång, då blir de riktig innebandy på både måndagar och onsdagar. Vi har även träningsmatch nästa tisdag om man blir uttagen dvs.

3 kommentarer:

  1. jag tycker ju fotboll e mycket roligare iofs... :) kan inte sätta fingret på avrför, men jag tycker nog just att övningar osv i innebadnyn lätt blir tjatiga. eller nåt haha. matcherna e skitkul dock.

    östria har ju en tjejkompis till mig som tränare nu sedan ett år tillbaka så det är därför jag funderar på dem.. o för att jag inte orkar träna mer än vad div 4 kräver...

    SvaraRadera
  2. Babysim...vad roligt! Det ska jag gå med lillkillen också :-)

    SvaraRadera
  3. Vad kul=) Ska ni också gå på simhallen?

    SvaraRadera