fredag 15 augusti 2008

Ara Abrahamian

Det finns delade meningar om hans uppträdande och jag måste faktiskt säga att om jag hade vågat hade jag nog gjort samma sak. Jag kanske ska nämna att jag bara såg händelsen på sporten igår kväll. Domaren gjorde fel och stal Aras finalplats. Jag förstår att han inte ville tacka domaren. Jag vet hur många gånger man själv skitit i att tacka domaren efter en fotbollsmatch på grund av dåliga domslut och då är det inte ens på den höga nivån. Jag hade precis som Ara blivit flyförbannad.
Jag tycker att straffet var ganska kul, att de kanske skulle ta ifrån honom bronsmedaljen. Tyckte han gjorde ganska klart för alla att han inte ville ha den. Han la den ju så fint imitten av brottarringen och gick därifrån.

Läs mer här

3 kommentarer:

  1. Jag tackar nästan aldrig domaren efter vi spelat match :P

    SvaraRadera
  2. på tal om inget så har hans sambo hästar i samma stall som mig :)

    SvaraRadera
  3. Kristin: Ne men oftast är det ju bara lagkaptenen som gör det i innebandyn och fotbollen. Man tackar ju dem med applåd oftast, samtidigt som man tackar motståndarlaget.

    Anonym: Coolt :P Nyfiken på vem som skrivot det här inlägget.

    SvaraRadera