fredag 11 juli 2008

Utmanad

Utmanad

Jag har blivit utmanad av Fröken ida.

Regler:
-Posta reglerna först.
- Svara på alla frågor.
- Skicka vidare utmaningen till 6 andra bloggare.
- När du postat dina svar, berätta det för den som utmanade dig!

Fem saker som fanns på din Att-göra-lista idag:
1. Skicka iväg traderaobjekt.
2. Duscha småttingarna.
3. Göra morotspuré till Elias.
4. Tömma bokhyllan på filmer och sätta upp lite av Elias doppresenter.
5. Fixa en bröllopssida.

Vad gjorde du för 10 år sedan?
Jag var 12 år och gick i mellanstadiet på Sjötorpsskolan. Jag gjort allt tillsammans med min bästa vän Marie. Jag spelade fotboll och var bra på det.

Ställen du bott på?
Skogås, Linköping (Lambohov och Berga).

Fem saker du skulle göra om du var biljonär?
1. Köpa ett hus med stor tom och de ska ligga nära vatten.
2. Bli av med alla skulder.
3. Införskaffa mig en båt, husvagn och en större bil.
4. Hjälpa behövande.
5. Spara till barn, barnbarn.. osv.

Personer du vill veta mer om:
Alla jag känner och borde känna.

Jag utmanar:
Elin
Karro
Linda
Malin
Sandra
Sanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar